Tuesday, June 26, 2007


باورتون می شه، یه ایرانی طراح و تولید کننده این تی شرت با این طرح باشه؟؟؟ اونم یه به قول خودش حزب الهی و نوکر ولایت فقیه؟؟ کاش اون پائین یه جمله هم می نوشت: "تقدیم به خانواده های شهدا"

یکی از نشانه های حماقت، قاطی کردن درجه و مرتبه دشمنان و دوستانه. اینکه "دشمن دشمن من، دوست منه" اگه در نظام فکری کسی، اولویت اول رو اشغال کنه، همچین پیامدهائی دور از انتظار نیست. و اگر طرف نتونه میان دشمنان، درجه بندی درستی بکنه، نتیجه فاجعه آمیز خواهد بود. مثلن، آلمان نازی بعد از شروع جنگ با شوروی، از کشورهای با دمکراسی دعوت کرد در نبرد علیه کمونیزم به آلمان نازی بپیوندند. فکرشو بکنید، اگر کسی مغز خر خورده بود و این دعوت رو قبول می کرد، چی میشد؟؟؟


این تی شرت کار یک ایرانی یه با مشخصات زیر:

مقیم و (احتمالن شهروند) کانادا، به قول خودش از 20 سال پیش

موقع جنگ در بوشهر خدمت می کرده

الان اندیشه های ضد آمریکائی، ضد غربی، ضد لیبرالیستی، ضد دمکراسی، ضد اسرائیل، ضد اصلاح طلبی و ...داره، بهشون می نازه و تبلیغ می کنه.

نظریه پرداز "بخشیدن" بعضی جزایر خلیج فارس به عرب ها، برای جلب نظرشون

موافق تجلیل از صدام برای دلایلی (از جمله مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا و حمایت از مبارزه فلسطین)

غیر مذهبی ولی طرفدار ولایت فقیه (یعنی چی؟؟ فکرشو بکنید اگر پایه مذهبی رو از ولایت فقیه بگیرن، چی می مانه؟؟ )


از سایت ایشان دیدار کنید و نظرات بسیار غریب اشان رو بخوانید و عبرت ببرید که "دشمنی احمقانه با چیزی، می تواند به چه نتایج غم انگیزی ختم شود"


تذکر: درمیان حرفای ایشان، نکات درستی هم طبیعتن هست. ولی نتیجه گیری ها......

Labels:

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

یه کامنت واسه پست 27 می گذاشتم. امیدوارم که ببینیش. من بار اول که اینجارو می خونم واسه همین کامنت رو بدون نگاه کردن به تاریخ نوشته گذاشتم. شاید نبینیش واسه همین گفتم یه ندا بدم!!
امیدوارم به درد بخوره!

3:08 PM  
Blogger saye said...

اینکه موقع نوشتن احساساتی بودم که خب درسته دیگه.

ولی در کل، به یک پدیده نمی شه فارغ از جنبه های مثبت و منفیش نگاه کرد. اینا رو که می گیم همش منفی هاس، وگرنه شکی نیست که همین مردم جهان سوم خیلی مهربانتر ، خونگرمتر هستند و بقیه چیزا

ولی در مورد سطح عقل و منطق اگر هر کی شکی داره، یه نگاه به پمپ بنزین های سوخته بندازه. آخر جز آدم دیوانه و معلول ذهنی، کسی میاد پمپ بنزین داغون می کنه. خب اعتراضی هست، بیان کنن، این وضع جامعه مدنی یه؟ که کسی حرف نمی زنه، تا اونقدر عصبانی میشه که باید بزنه داغون کنه. اونم چیزای خودشو

11:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

ممنون که کامنت رو خوندی.
من در کل باهات هم نظر هستم در باره مشکل ایران و شاید کشورهای مشابه که ریشه در مردم داره. منتها حرفم اینه که وقتی حرف حساب رو در قالب احساسات می زنیم حداکثر نتیجه اش اینه که برای مدت کوتاهی فشار احساسمون کم میشه (و احیانا چند مخاطب هم نظر هم یه کم خوش به حالشون میشه) ولی چیز خاصی از توش در نمیاد و به خیل عظیمی از تحلیل های آبگوشتی و حکیمانه ای می پیونده که ما ایرانیها استادش هستیم. یعنی حیف هست که آدم یه نظر درست رو اینجوری هدر بده. در حالی که با یه کم آرامش، هم میشه با فکر بیشتر پخته ترش کرد، هم میشه به یه نتایج موثر رسید احتمالا.
ولی خوب خیلی سخته که همیشه منطقی باشیم و فریاد زدن هم بعضی وقتا لازمه!!

1:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

این یارو خیلی کم داره. من موندم اینا چرا تو قلب امپریالیسم زندگی می کنن و نمی رن تو خود ام القرای اسلام با استکبار جهانی جنگ کنن؟

7:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

نظر فبلی رو من گذاشتم. یادم رفت مشخصات بگذارم

7:25 PM  
Blogger سياوش وطن دوست said...

ممنون كه نظر دادي فعلا اين بلاگر فيلتر شده و نظر دادن و خواندن را مشكل كرده با اين فيلتر شكن ها هم نميشه كاري كرد ولي در جوابت ميخواستم بگم دروغ در تمام اديان الهي و غير الهي جزء گناهان بزرگه اين كه اظهر من اشمسه

6:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

دوست گرمابه و گلستان هودر هست این جناب محمد سالمی!

8:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

mokhtasar va mofid in haloo ro baresi kardish

1:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

اينا هم از توبره مبخورن هم از آغل

7:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

ميگن خر پيدا نميشه از قبرس ميارن!!!!!!!!!!

2:39 PM  

Post a Comment

<< Home